
Widget Up Next (Dalej)
Widget Up Next (Dalej) wyświetla działania, które można przeglądać i wykonywać akcje na rekordach. Domyślnie znajduje się na rekordach potencjalnych klientów i szans s...

Nowości w ramach WAVE 1 2024 Business Central cz. 3
W dzisiejszym wpisie z serii OutOfTheBox chciałbym kontynuować omawianie zmian w module projektów w ramach najnowszego wydania wersji Business Central 24 – Wave 1 2024...

Kalendarz marketingowy
Microsoft wciąż rozwija swoje narzędzia w zakresie funkcjonalności CRM, które pozwalają użytkownikom lepiej rozumieć system. Dużo nowości nastąpiło ostatnio w aplikacj...
.png)
Microsoft Build 2024 – podsumowanie głównych założeń Microsoftu w ewolucji i rozwoju narzędzi AI
W tym roku konferencja Microsoft Build miała miejsce w dniach 21-23 maja i skupiała się na rozwoju sztucznej inteligencji, praktycznym zastosowaniu AI, nowościach w Co...

Nowości w ramach WAVE 1 2024 Business Central cz. 2
W dzisiejszym wpisie z serii OutOfTheBox chciałbym skupić się na kilku wprowadzonych zmianach w module projektów w ramach Wave 1 2024. Zmiany te mocno ułatwią pracę u...

Copilot: asystent tworzenia segmentów w Microsoft Dynamics 365 Customer Insights Journeys
Podróży przez oszczędność czasu ciąg dalszy. Dziś jedna z podstawowych funkcji narzędzi klasy Marketing Automation, czyli tworzenie grup docelowych. Częsta udręka i zm...

Nowości w ramach WAVE 1 2024 Business Central cz. 1
Najnowsza wersja Business Central posiada szereg nowych funkcjonalności w obszarze aplikacji, czy UX. W jednym z poprzednich wpisów o Business Central Wave 1 2024...

Asystent budowania kampanii Copilot w Microsoft Dynamics 365 Customer Insight Journeys
To zaczyna brzmieć coraz bardziej trywialnie, ale mówimy o faktach. Biznesowa sztuczna inteligencja powinna pomóc oszczędzać cenny czas pracowników. Marketing to dział...

Zarządzanie cennikami i rabatami w Business Central
Rozwiązanie BC pozwala na skuteczne zarządzanie cennikami i rabatami, co jest bardzo istotne na dynamicznie zmieniającym się rynku. Dzięki cennikom możemy ustalić indy...
.png)
Business Central Wave 1 2024
Jak co roku, zgodnie z planem Microsoft zapowiada szereg nowości w systemie Dynamics 365 Business Central w ramach Wave 1 2024, które udostępniane będą w okresie od kw...

Inteligentne podsumowania spraw w Microsoft Dynamics 365 Customer Service
W obsłudze Klienta liczy się szybkość. Szybkość odpowiedzi, dostarczenia rozwiązania, idąca oczywiście w parze z jakością. Nie da się osiągnąć szybkości i jakości bez...
.png)
AI DEV DAY – podsumowanie konferencji
W dniu 25.03 w siedzibie Microsoftu w Warszawie odbyła się konferencja dotycząca sztucznej inteligencji i jej zastosowania, czyli AI DEV DAY. Nie była to wyłącznie sur...