
Nowe oblicze Dynamics 365 Business Edition
Pod koniec czerwca podczas Preview Executive Briefing Microsoft ogłosił zakres zmian, jakie obejmie lipcowa aktualizacja Dynamics 365. Zmiany dotyczą w dużej mierze Dy...

Wsparcie zarządzania relacjami z klientem z Relationship Insights
Wprowadzenie na rynek systemu CRM w chmurze umożliwiło Microsoft ciągły rozwój i udoskonalanie produktu. Jako klienci chmurowi mamy ciągły dostęp do najnowszych aplika...

“Po co mi ta analiza?” – czyli dlaczego warto mieć analityka przy wdrożeniu
O problemach na projektach i roli analizy już pisaliśmy. Nie jest tajemnicą, dlaczego nie wolno oszczędzać na analizie i z jakimi problemami najczęściej trzeba się zmi...

Wsparcie w przestrzeni handlowej. LinkedIn Sales Navigator
O LinkedIn jako źródle potencjalnych kandydatów do pracy wspominaliśmy w zeszłym tygodniu. Wspomniany portal społecznościowy ma do zaoferowania jednak o wiele więcej n...

Dynamics 365 for Talent – nowość dla łowców talentów
Nowy moduł Microsoft Dynamics 365 został stworzony po to, aby zoptymalizować proces poszukiwania talentów, wspomóc nas jako pracodawcę w profesjonalnym i wizerunkowym....

O platformie obliczeniowej Microsoft Azure
Nie jest tajemnicą, że Microsoft stawia na usługi oparte na platformie Azure. To autorskie rozwiązanie chmurowe jest połączeniem trzech modeli: SaaS, PaaS i IaaS. Dzię...

Daj szansę Tendersys i zwiększ swoje szanse na wygraną w przetargu
Każdy, kto brał udział w przetargach, wie, że ilość pracy włożonej w przygotowanie oferty może przerażać. Jeśli jest to jednorazowy przetarg, traktujemy go jako zwykły...

Grywalizacja – jak zmotywować zespół i osiągać KPI?
Co zrobić, jeśli mamy problem ze zmotywowaniem niektórych pracowników? Jak zachęcić ich do zwiększania swojej efektywności? Jak sprawić, aby nasz zespół był najlepszy...

Jak zostać mistrzem Customer Experience?
Klientocentryzm to podejście w marketingu, którego wdrożenie powoli staje się koniecznością. Rozwój mediów społecznościowych wymusza na nas skupienie się na wszechobe...

O codzienności superhandlowców
Dynamics 365 for Sales to system wspierający nas – sprzedawców w osiąganiu celów. Pozwala nam na zarzadzanie naszym dniem pracy, monitorowanie potencjalnych klientów i...

Jak przygotować się do wdrożenia – 7 pytań, na które warto sobie odpowiedzieć
Sukces wdrożenia zależy od nas i od naszego dostawcy. Im lepiej przygotujemy się do wdrożenia, tym mniej rzeczy nas zaskoczy w jego trakcie i zmniejszymy ryzyko niepow...
.png)
Kolejkowanie Spraw
Pojawienie się nowej sprawy w systemie nie jest niczym niezwykłym. Zgłoszenia mogą do nas spływać zewsząd – przez Call Center, w sklepie stacjonarnym, na stronie inter...