Tworzenie reguły przypisania w Dynamics 365

Tworzenie reguły przypisania w Dynamics 365

W Dynamics 365 reguły przypisania są mechanizmem, który pozwala automatycznie kierować nowych potencjalnych klientów, szanse sprzedaży i szczegółowe informacje do...
Opublikowany
20.12.2023
Zarządzanie rekordami przy użyciu Focused View (Widok wybiórczy)

Zarządzanie rekordami przy użyciu Focused View (Widok wybiórczy)

Focused View (Widok wybiórczy) jest kontrolką umożliwiającą skoncentrowanie się na bieżącym widoku zadania, efektywne zarządzanie rekordami oraz działaniami na stronie...
Opublikowany
25.10.2023
Nowy wygląd w aplikacjach opartych na modelu

Nowy wygląd w aplikacjach opartych na modelu

Microsoft wprowadził funkcję Wypróbuj nowy wygląd, która pozwala użytkownikom zobaczyć jak zmieni się interfejs aplikacji zgodnie z najnowszym systemem projektowania...
Opublikowany
27.9.2023
Połączenie MS Teams z osią czasu rekordu w Dynamics 365

Połączenie MS Teams z osią czasu rekordu w Dynamics 365

Rekordy w tabelach „Kontakty”, „Konta” lub „Potencjalni Klienci” posiadają oś czasu, która pozwala użytkownikom przejrzeć historię aktywności. Można w niej zobaczyć uł...
Opublikowany
2.8.2023
Konfiguracja podpisu e-mail w Dynamics 365 Sales

Konfiguracja podpisu e-mail w Dynamics 365 Sales

Dynamics 365, podobnie jak Outlook i inne narzędzia mailingowe, umożliwia wysyłanie maili. Wysłany mail powinien być sprofilowany tak samo jak w przypadku Outlooka, za...
Opublikowany
22.6.2023