Dynamics Blog

biznesowe systemy IT - business realIT

Eksperci Intersys
Grywalizacja – jak zmotywować zespół i osiągać KPI?

Grywalizacja – jak zmotywować zespół i osiągać KPI?

Co zrobić, jeśli mamy problem ze zmotywowaniem niektórych pracowników? Jak zachęcić ich do zwiększania swojej efektywności? Jak sprawić, aby nasz zespół był najlepszy...
Jak zostać mistrzem Customer Experience?

Jak zostać mistrzem Customer Experience?

Klientocentryzm to podejście w marketingu, którego wdrożenie powoli staje się koniecznością. Rozwój mediów społecznościowych wymusza na nas skupienie się na wszechobe...
O codzienności superhandlowców

O codzienności superhandlowców

Dynamics 365 for Sales to system wspierający nas – sprzedawców w osiąganiu celów. Pozwala nam na zarzadzanie naszym dniem pracy, monitorowanie potencjalnych klientów i...
Jak przygotować się do wdrożenia – 7 pytań, na które warto sobie odpowiedzieć

Jak przygotować się do wdrożenia – 7 pytań, na które warto sobie odpowiedzieć

Sukces wdrożenia zależy od nas i od naszego dostawcy. Im lepiej przygotujemy się do wdrożenia, tym mniej rzeczy nas zaskoczy w jego trakcie i zmniejszymy ryzyko niepow...
Kolejkowanie Spraw

Kolejkowanie Spraw

Pojawienie się nowej sprawy w systemie nie jest niczym niezwykłym. Zgłoszenia mogą do nas spływać zewsząd – przez Call Center, w sklepie stacjonarnym, na stronie inter...
Umowy SLA – jak CRM pomoże Ci dotrzymać terminów?

Umowy SLA – jak CRM pomoże Ci dotrzymać terminów?

Doświadczenie klienta z naszą firmą nie kończy się na zrealizowanym zakupie. Często zdarza się, że to preludium do naszej wspólnej przygody, opartej na realizacji naby...
Uprawnienia – dlaczego niektórzy widzą w systemie więcej, a inni mniej

Uprawnienia – dlaczego niektórzy widzą w systemie więcej, a inni mniej

Często jest tak, że chcemy ograniczyć niektórym dostęp do danych w systemie. Nie każdy w naszej firmie musi widzieć informacje o kandydatach, którzy wysłali nam swoje....
Jak zarządzać finansami sprawnie i zgodnie z RODO

Jak zarządzać finansami sprawnie i zgodnie z RODO

Zarządzanie finansami firmy nieodłącznie wiąże się z przetwarzaniem newralgicznych danych dotyczących nie tylko samego przedsiębiorstwa, ale też jego partnerów bizneso...
RODO – o wdrażaniu systemu bez narażania się na kary

RODO – o wdrażaniu systemu bez narażania się na kary

Za niewiele ponad rok wejdzie w życie unijne rozporządzenie o ochronie danych osobowych (RODO). Jeśli myślimy o wdrożeniu nowego systemu IT w najbliższym czasie lub ro...
Parę słów o portalach

Parę słów o portalach

Dynamics 365 for Sales i Dynamics 365 for Customer Service to wewnętrzne portale do zarządzania relacjami z klientem. To znaczy, że dostęp do ich zasobów jest ogranicz...
Cała moc w analityce: Power BI

Cała moc w analityce: Power BI

Skoro wdrożyliśmy w naszej firmie system Dynamics CRM i z sukcesem z niego korzystamy, warto zwrócić uwagę na narzędzia rozwijające możliwości naszego systemu. Jako, ż...
Dynamics 365: Online czy On-Premises? Vol. 2

Dynamics 365: Online czy On-Premises? Vol. 2

Do tematu różnic Online i On-Premises będziemy pewnie powracać od czasu do czasu. Tym razem, aby pokazać na czym polegają różnice zarówno funkcjonalne, techniczne jak...