DIRECTIONS4PARTNERS VIRTUAL 2020 – PODSUMOWANIE – Dzień 3

DIRECTIONS4PARTNERS VIRTUAL 2020 – PODSUMOWANIE – Dzień 3

Wczoraj odbył się trzeci i zarazem ostatni dzień konferencji DIRECTIONS4PARTNERS VIRTUAL 2020. Drugiego dnia mogliśmy dowiedzieć się między innymi o integracji Microso...
Opublikowany
6.11.2020
DIRECTIONS4PARTNERS VIRTUAL 2020 – PODSUMOWANIE – Dzień 2

DIRECTIONS4PARTNERS VIRTUAL 2020 – PODSUMOWANIE – Dzień 2

Jesteśmy po drugim dniu DIRECTIONS4PARTNERS VIRTUAL 2020. Pierwszego dnia poznaliśmy najlepsze praktyki rozwoju systemu Microsoft Dynamics 365 Business Central i dosto...
Opublikowany
5.11.2020
DIRECTIONS4PARTNERS VIRTUAL 2020 – PODSUMOWANIE – Dzień 1

DIRECTIONS4PARTNERS VIRTUAL 2020 – PODSUMOWANIE – Dzień 1

Jesteśmy po pierwszym dniu konferencji DIRECTIONS4PARTNERS VIRTUAL 2020, która w tym roku odbywa się w dniach 3-5 listopada. Wydarzenie koncentruje się na dostarczaniu...
Opublikowany
4.11.2020
Zapowiedzi z Wave 2 weszły w życie!

Zapowiedzi z Wave 2 weszły w życie!

1 października 2020r. odbyła się konferencja Microsoft Business Applications Launch Event. Jest to wydarzenie dotyczące najnowszych innowacji takich produktów jak MS D...
Opublikowany
9.10.2020
Koordynacja komunikacji kryzysowej za pomocą Microsoft Teams + Power Platform

Koordynacja komunikacji kryzysowej za pomocą Microsoft Teams + Power Platform

Za każdym razem, gdy pojawiają się kryzysy, zadajemy sobie pytania, jak najskuteczniej je rozwiązać. Niezależnie od położenia geograficznego lub branży, wspólnym wyzwa...
Opublikowany
16.3.2020
Microsoft liderem w badaniach Gartner Magic Quadrant 2020

Microsoft liderem w badaniach Gartner Magic Quadrant 2020

To już 13 rok z rzędu, kiedy Microsoft został liderem w badaniach Gartner Magic Quadrant 2020 dla platform analitycznych i Business Intelligence. Po raz drugi Microsof...
Opublikowany
9.3.2020
Prognozy rozwoju rynku cyfrowej obsługi klienta

Prognozy rozwoju rynku cyfrowej obsługi klienta

Wsparcie i obsługa klienta to aspekt kluczowy z punktu widzenia zarówno z punktu widzenia sprawności pracy działu serwisowego, jak i strategicznego funkcjonowania całe...
Opublikowany
12.12.2019
4 trendy cyfrowej transformacji wspierające realizację celów i rozwój przedsiębiorstwa

4 trendy cyfrowej transformacji wspierające realizację celów i rozwój przedsiębiorstwa

Dostęp do wydajnych i zaawansowanych narzędzi wspierających zarządzanie stał się łatwiejszy, niż kiedykolwiek wcześniej. Dzięki szerokim i zaawansowanym możliwościom c...
Opublikowany
4.12.2019
Korzyści z konsolidacji obszarów sprzedaży i marketingu – raport dla managerów

Korzyści z konsolidacji obszarów sprzedaży i marketingu – raport dla managerów

Wzmocnij swój wzrost z inwestycji marketingowych dzięki konsolidacji tych działań ze sprzedażą. Niewłaściwie skomunikowane zespoły marketingu i sprzedaży mają problem z..
Opublikowany
27.11.2019
Korzyści z użycia narzędzi wspierających sprzedaż – raport dla managerów

Korzyści z użycia narzędzi wspierających sprzedaż – raport dla managerów

Niewłaściwie zorganizowana praca zespołu sprzedaży nie tylko nie pozwala na wzrost rezultatów, ale wręcz utrudnia ich osiąganie. Badania Accenture pokazują, że tzw. „c...
Opublikowany
13.11.2019
PowerApps – szybkie tworzenie niestandardowych aplikacji biznesowych

PowerApps – szybkie tworzenie niestandardowych aplikacji biznesowych

Pamiętając o czasach, kiedy to system do obsługi klienta, rejestracji sprzedaży czy obsługi zleceń, były możliwe tylko na komputerach stacjonarnych, ewentualnie na lap...
Opublikowany
30.10.2019
Sprawny przepływ procesu biznesowego – BPF w Dynamics

Sprawny przepływ procesu biznesowego – BPF w Dynamics

Wprowadzanie nowych procesów biznesowych w firmie jest zmorą dla wielu przedsiębiorców. Zaczynając od tego, że trudno jest na początku stworzyć dobrze zoptymalizowany...
Opublikowany
25.9.2019
Łatwość aktualizacji ERP w chmurze

Łatwość aktualizacji ERP w chmurze

System bez regularnych aktualizacji można porównać do zmieniających się krzyków mody – zmiany są częste, a ci, którzy nie podejmują świadomych starań, aby pozostać na....
Opublikowany
31.8.2019
Nowe ceny dla Dynamics 365 Customer Engagement i Unified Operations od 1 października 2019 roku

Nowe ceny dla Dynamics 365 Customer Engagement i Unified Operations od 1 października 2019 roku

Na dwa tygodnie przed Inspire, Microsoft poinformował, że wszystkie subskrypcje Dynamics 365 Customer Engagement i Unified Operations zostaną usunięte z cennika z dnie...
Opublikowany
31.7.2019
CRM oczami początkującego. Zarządzanie kontami klientów, kampaniami reklamowymi oraz panele nawigacyjne.

CRM oczami początkującego. Zarządzanie kontami klientów, kampaniami reklamowymi oraz panele nawigacyjne.

W obecnych warunkach społeczno-ekonomicznych rozwój przedsiębiorstwa zależy już nie tylko od oferty produktowej bądź usługowej, ale również od właściwego budowania i z...
Opublikowany
25.7.2019
Korzyści z analizy – poznaj swój system jeszcze przed wdrożeniem

Korzyści z analizy – poznaj swój system jeszcze przed wdrożeniem

Zastanawiając się nad doborem odpowiedniego dla przedsiębiorstwa systemu informatycznego powinniśmy najpierw sprecyzować nasze oczekiwania. Przeanalizować, co chcemy os..
Opublikowany
27.6.2019
Czy warto rozliczać projekt IT w modelu Time & Material, a może jednak Fixed Price?

Czy warto rozliczać projekt IT w modelu Time & Material, a może jednak Fixed Price?

Różnorodność modeli współpracy przy wdrożeniach systemów IT pozwala nam lepiej dopasować się do projektu, który aktualnie znajduje się na etapie planowania. Jedną z is...
Opublikowany
19.6.2019
Dynamics 365 for Marketing – nowości w April Release 2019

Dynamics 365 for Marketing – nowości w April Release 2019

Dynamics 365 for Marketing to rozwiązanie przeznaczone do automatyzacji działań marketingowych, które może pomóc firmom zmienić więcej perspektyw biznesowych na rzeczy...
Opublikowany
3.6.2019
Wsparcie serwisowe dla systemu – dlaczego jest tak istotne w funkcjonowaniu biznesu?

Wsparcie serwisowe dla systemu – dlaczego jest tak istotne w funkcjonowaniu biznesu?

Bez względu na to, na jakim systemie opiera się funkcjonowanie biznesu, jakakolwiek dowolna awaria, może spowodować nieprzewidziane zmiany w płynności działania firmy...
Opublikowany
30.4.2019
Wiosenne nowości w April Release 2019

Wiosenne nowości w April Release 2019

Informacje zaprezentowane przez Microsoft na temat Dynamics April Release 2019 odnoszą się do najnowszych funkcjonalności platformy Dynamics 365 oraz Power Platform, k...
Opublikowany
18.4.2019
Dynamics NAV 2018 vs Dynamics 365 Business Central

Dynamics NAV 2018 vs Dynamics 365 Business Central

Microsoft Dynamics 365 Business Central (system ERP – Dynamics NAV) to kompleksowe rozwiązanie zwiększające efektywność zarządzania przedsiębiorstwem. Jest w pełni int...
Opublikowany
29.3.2019
Czy Sztuczna Inteligencja zastąpi sprzedawców, czyli Dynamics 365 AI for Sales

Czy Sztuczna Inteligencja zastąpi sprzedawców, czyli Dynamics 365 AI for Sales

Dzięki stosunkowo szybko postępującej i wciąż przyspieszającej globalizacji, hasła Artificial Intelligence, Machine Learning, Internet of Things czy Predictive Analysi...
Opublikowany
28.3.2019
Dynamiczne centrum marketingowe – Dynamics 365 for Marketing

Dynamiczne centrum marketingowe – Dynamics 365 for Marketing

Specjalistyczny moduł popularnego systemu Microsoft, Dynamics 365 for Marketing, zadebiutował na polskim rynku w końcu 2018 roku, otwierając nowe możliwości przed użyt...
Opublikowany
21.1.2019
Jesienne nowości w October Release

Jesienne nowości w October Release

Nowości od firmy Microsoft, które wchodzą w skład Dynamics October Release 2018, pokazują, że firma konsekwentnie dąży w zapowiadanym kierunku – One Microsoft. Coraz g...
Opublikowany
21.11.2018
Grywalizacja – sposób na motywację zespołu i zwiększenie KPI

Grywalizacja – sposób na motywację zespołu i zwiększenie KPI

Co zrobić, jeśli mamy problem ze zmotywowaniem niektórych pracowników? Jak zachęcić ich do zwiększania swojej efektywności? Jak sprawić, aby nasz zespół był najlepszy...
Opublikowany
13.11.2018
Efektywne zarządzanie i analiza przetargów dzięki narzędziu dla branży TSL

Efektywne zarządzanie i analiza przetargów dzięki narzędziu dla branży TSL

Sektor TSL od zawsze podlega wpływom dynamicznego otoczenia rynkowego i wymogom stale zmieniających się terminów realizacji zleceń. Kluczowy w pozyskiwaniu nowych klie...
Opublikowany
17.10.2018
MS INSPIRE, czyli Quo Vadis, Microsoft

MS INSPIRE, czyli Quo Vadis, Microsoft

W dniach 15 – 19 lipca, w Las Vegas odbyła się największa, globalna konferencja Microsoft – Inspire. Zarówno dla kanału partnerskiego, jak i samych pracowników Microso...
Opublikowany
5.9.2018