Szablony zadań w Dynamics 365 Marketing – łatwy sposób na follow up!

Opublikowany
5.4.2023
Szablony zadań w Dynamics 365 Marketing – łatwy sposób na follow up!
Follow up. Słowo klucz w codziennej pracy handlowców czy marketerów. Wykonaliśmy jakieś zadanie? Sprzedaliśmy? Wysłaliśmy mailing? Kolejnym krokiem powinna być kolejna czynność. Zadanie, o którym najlepiej, aby przypomniał nam system.

Jedną z podstawowych cech dobrego systemu CRM jest ułatwienie użytkownikom pamiętania o najważniejszych rzeczach. Zautomatyzowania follow’upów, czynności następczych, które pozwolą osiągnąć wybrany cel biznesowy. Wysyłka materiałów, obdzwonka po kampanii, i tak dalej, i tak dalej. Scenariuszy, w których wymagane jest od naszych użytkowników działanie(niekoniecznie w samym systemie) jest mnóstwo. Często zatem follow’upy tworzone są przez managerów i team leaderów ręcznie. Często o follow’upach użytkownicy muszą pamiętać sami.

Tymczasem połączenie szablonów zadań w Dynamics 365 Marketing wraz ze zautomatyzowanymi przepływami kampanii marketingowych pozwala na łatwe i skuteczne wygenerowanie follow’upów. Zadań, które możemy zarejestrować naszym użytkownikom, wrzucając je bezpośrednio do kalendarzy wraz z wygenerowaniem odpowiednich powiadomień i monitów (na przykład w aplikacji TO DO). Możemy elastycznie sterować czasem utworzenia follow’upu czy osobą wykonawcy zadania. System Dynamics 365 Marketing pozwala również na nieograniczone tworzenie kolejnych szablonów zadań i kategoryzowania ich ze względu na różne rodzaje follow’upów, jakie chcielibyśmy odnotowywać.

Poprzedni
Następny
Następny