Dynamics 365 Sales - Konkurenci

Opublikowany
19.4.2023
Dynamics 365 Sales - Konkurenci
Opublikuj
Chcesz wiedzieć więcej?
Napisz do nas
Każdy przedsiębiorca, zarówno wchodzący na rynek jak i już obecny na rynku, potrzebuje informacji związanej z oceną działań konkurencji. Analiza konkurencji ma na celu identyfikację konkurentów oraz poznanie ich mocnych i słabych stron. Dzięki temu możemy ocenić swoją pozycję na rynku oraz dowiadujemy się, gdzie jest miejsce do ewentualnego zwiększenie potencjału oraz jak zwiększyć swoją skuteczność.

Dynamics 365 Sales umożliwia utworzenie bazy konkurentów oraz przechowywanie danych o ich silnych i słabych stronach. Konkurentów możemy przypisywać do Szans sprzedaży, Potencjalnych Klientów i Produktów.

Przypisywanie konkurentów do szansy sprzedaży umożliwia przypisanie wszystkie firmy, z którymi konkurujemy podczas procesu sprzedażowego.

Przypisywanie konkurenta podczas zamykania utraconej szansy sprzedaży umożliwia dodanie do systemu informacji, z którym konkretnie konkurentem przegraliśmy.

Wprowadzanie tych informacji do systemu umożliwia wyświetlanie z poziomu rekordu Konkurenta informacji o wszystkich powiązanych szansach sprzedaży. Dodatkowo na wykresie kołowym widzimy ile mamy otwartych, wykorzystanych i utraconych szans powiązanych z konkurentem.

Zachęcamy do śledzenia naszego bloga - już jutro pojawi się obszerny artykuł nt. rozwiązania Popdock od eOne Solutions!
Poprzedni
Następny
Następny