Dalszy rozwój

W Intersys świetnie rozumiemy jak ważne jest efektywne i proaktywne wsparcie naszych Klientów, już po zrealizowaniu projektu wdrożeniowego, dlatego obsługa naszych Klientów zajmuje się dedykowany Dział Utrzymania Systemów.

W ramach umowy serwisowej, zapewniamy dostęp do portalu serwisowego. Klient wykorzystując swój indywidualny login, zgłasza sprawy serwisowe i rozwojowe. Dzięki wykorzystaniu dedykowanego portalu, umożliwiamy klientom wgląd do historii zgłoszeń  
i korespondencji.  

Wszystkimi zarejestrowanymi sprawami zajmuje się dział serwisowy,  
w ramach którego klient otrzymuje dedykowanego opiekuna (Single Point of Contact). Dzięki temu komunikacja przy realizacji prac nie stanowi wyzwania. Dedykowani konsultanci posiadają szerokie doświadczenie w obszarze wdrożeń i rozwoju wszystkich oferowanych przez nas aplikacji i rozwiązań.  

W ramach stałych umów serwisowych, możemy gwrantować szereg usług:

  • Usługa Hot – line – dostęp 5 dni w tygodniu między 9:00 – 17:00
  • Porady, doradztwo, usuwanie błędów  
  • Zdalne oraz wyjazdowe audyty  
  • Kontrola wykonywania kopii zapasowych
  • Okresowe podsumowanie zgłoszeń serwisowych
  • Instalacja poprawek publikowanych przez Microsoft
  • Okresowe biuletyny informacyjne  

W ramach usług rozwojowych, Intersys świadczy usługi:

  • Modyfikacje lub ulepszanie funkcjonalności i procesów
  • Stworzenie dodatkowych funkcjonalności, raportów  
  • Dodatkowe szkolenia dla użytkowników
  • Stworzenie instrukcji stanowiskowych
  • Przygotowanie dokumentacji funkcjonalnej
  • Wykonanie aktualizacji systemu
  • Implementacja rozwiązań branżowych IP

W celu analizy liczby i rodzajów zgłoszeń Intersys umożliwia przygotowanie raportów zarządczych przy wykorzystaniu narzędzia Microsoft Power BI.